Sunday 3 May 2009

Banys publics coreans i un sopar mooolt especial

Quan hem acabat el partit de futbol ens hem dirigit l'Iru, el seu fill, un colega del futbol que no recordo el nom el Fede i jo cap a uns banys publics coreans. Nomes estaven permesos homes i tothom va en pilotes per alla. Els banys consisteixen d'unes dutxes on la gent primer es neteja i despres de varies banyeres molt grans a diferents temperatures (des de freda a molt calenta).

Tambe hi havia saunes i una zona de massatges molt especial :D Alla et fan una exfoliacio completa de cos si pagues uns 10 euros. L'exfoliacio dura com 20 minuts i a mi m'ha invitat l'Iru perque per lo vist els hi fa molta il.lusio que ho provis. He de dir que es curios, pero fa una mica de mal. Lo mes incomode ha sigut quan m'han fet la part de les ingles, que el tio m'ha agafat sense manies les meves parts i les ha apartat primer cap a un costat i despres cap a l'altre. Diria que ha sigut el primer cop que un home em fa aixo :D

Despres de la sauna ens hem reunit amb les noies i hem anat a sopar. Lo curios del cas es que ens han fet sentar als nois a un costat i les noies a l'altre i ens han dit que era perque menjariem cabra els tios i que a elles no els hi molava.



Al final quan ens ho hem acabat ens han dit que era gos i no cabra :D I la veritat es que estava bastant bo... Jo ja els hi vaig dir que si algun dia ells menjaven gos jo ho volia provar, pero avui ens l'han colat be...

No comments:

Post a Comment