Sunday 3 May 2009

Cap a la corea interior

S'acosta el final del viatge!! Ja estem a dissabte i nomes em queden dos dies mes a corea, perque el dilluns agafo el vol de tornada a la 1 del migdia, pero entre que has d'estar 2 hores abans de que surti el vol i que per anar a l'aeroport des de Guri has de creuar tot Seoul, doncs no tindre temps per fer res de visites durant el mati del dilluns.

Avui hem fet un mati de relax total, esmorzant tard i fent el manta pel pis. Despres de dinar en un restaurant, hem agafat un cotxe familiar de 8 places i ens hem anat tota la tropa, 7 en total, cap a casa de l'avia de l'Iru que esta per la corea interior. No he aconseguit entendre el nom del lloc ni tampoc tinc ni idea de per on cau en el mapa...

Abans de marxar, l'Iru ens ha explicat que haviem de fer una reverencia a l'avia com a senyal d'honor i respecte. Lo bo del cas es que t'has d'ajenollar davant d'ella i fer com fan els musulmans quan resen de cara la meca... a l'inici em pensava que ens prenia el pel, pero quan hem arribat a la casa despres de dormir bon part del viatge (com faig tant sovint quan em porten en cotxe), ens ha tocat fer la cerimonia :D Primer l'Iru i la Yoo-gran li han mostrat el respecte. L'Iru ha fet com ens ha explicat i la seva dona ha fet una reverencia diferent, mes com agenollant-se que no pas postrant-se. Despres ens ha tocat a la Yoo, el Fede i a mi. Tots tres hem fet el mateix, aixi que no m'ha quedat massa clar perque la Yoo-gran ho ha fet diferent (potser per estar casada o algo per l'estil).

La casa no tenia cap arquitectura especial, ja que si te la trobes per catalunya no desentonaria. Hi ha un petit hort al davant i esta situada al mig d'un poblet d'unes 50 cases.



El Fede i jo hem aprofitat les ultimes 2 hores de sol per anar a fer una excursio per la zona. Donat que feia molt que no respiravem aire realment net, ho hem agrait bastant, pero les vistes no eren res de l'altre mon, pero si mes no podem dir que hem estat dins de la naturalesa coreana.



Per la nit hem fet una barbacoa on hem menjat molta carn (massa en el meu cas) i hem begut sochu (per variar). A mig sopar, s'ha unit a nosaltres l'Uni, una molt bona amiga de laYoo i que el Fede ja coneixa. Molt bona noia i parlava l'angles relativament be, cosa d'agrair.





Quan hem acabat el sopar, el Fede, la Yoo, l'Uni el Giru i jo hem jugat a un joc de cartes. Era una versio senzilla del continental, pero es jugava amb diners. Al final vaig acabar guanyant 30000 wons (uns 18 euros)!! Es el primer cop que jugo amb pasta i no ho acabo perdent tot!

Despres d'aixo vam comen$ar a jugar a pedra-paper-tisora apostant 1000 wons cadascu. Pero despres van anar pujant les apostes i jo ja em vaig rajar :D Va haver-hi una que van posar 10000 wons cadascu i l'Iru va guanyar 30000 wons!! Jugar-me 18 euros a sorts a pedra-paper-tisora es massa pel meu esperit ludopata...

No comments:

Post a Comment